دھماکے سے لرزا لاہور، 65 ہلاک

دھماکے سے لرزا لاہور، 65 ہلاک

لاہور: پاکستان کے مشرقی لاہور شہر میں ہفتہ کو ایک پارک کے باہر ہوئے دھماکے میں 65 لوگوں کی موت ہو گئی اور 200 دیگر زخمی ہو گئے. راحت اور بچاؤ حکام نے یہ معلومات دی. زخمیوں میں سے زیادہ تر خواتین اور بچے شامل ہیں.

ذراےُ کے مطابق لاہور کے علاقے علامہ اقبال شہر میں واقع گلشن اقبال پارک کے گیٹ نمبر ایک پر خود کش حملہ کیا گياجسمے میں 65 افراد ہلاک ہو گئے جبکہ 200 سے زائد زخمی ہو گے دھماكے کے بعد پاک فوج کے افسر موقع پر صورتحال کا جائزہ لینے کے لئے پہنچ گئے .ڈی آئی جی آپریشن لاہور حیدر اشرف کا کہنا ہے کہ حملہ خودکش تھا. عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ دھماکہ پارک میں موجود جھولوں کے پاس ہوا ہے. پولیس نے جائے حادثہ سے تین مشتبہ افراد کو گرفتار کر لیا. بم ڈسپوزل سکواڈ کا کہنا ہے کہ خود کش حملے میں 5 سے 8 کلو دھماکہ خیز مواد استعمال ہوا ہے. ذرائع کا کہنا ہے کہ 50 سے زائد زخمیوں کو فاروق ہسپتال، شیخ ہسپتال اور جناح ہسپتال لے جایا گیا ہے.

آج ایسٹر کا تہوار اور چھٹی کی وجہ سے پارک میں کافی بھیڑ تھی، دھماکے کے بعد پارک کو خالی کرا لیا گیا. صدر ممنون حسین اور وزیر اعظم نواز شریف نے لاہور میں خود کش حملے کی مذمت کرتے ہوئے متاثرہ لوگوں سے دہلی دکھ کا اظہار کیا ہے.